svētdiena, 2010. gada 28. novembris

Kāju muskuļu trenēšana

Cilvēki katru dienu nodarbina kāju muskuļus, tādēļ pārvietošanās ar kājām nāk tikai par labu. Taču, lai uztrenētu kāju muskuļus, nepietiek tikai ar iešanu savās ik dienas lietās. Viens veids kā trenēt kāju muskuļus, ir skriešana. Ja esiet nolēmis trenēties skrienot, tad skriet vajadzētu divas reizes dienā. Skriešanas tempus vajadzētu mainīt, tādā veidā noslogojot vairāk kāju muskuļus. Vajadzētu izvēlēties arī kalnainas vietas, lai kāju muskuļiem būtu lielāka slodze.

Kāju muskuļu vingrinājumi jeb trenēšana:

Labs veids kā trenēt kāju muskuļus, ir pietupieni ar svara stieni. Iesākumā, vajadzētu izmantot vieglāku svara stieni, taču ar laiku pāriet uz lielāku svara stieni. Katrā treniņā, vajadzētu mainīt svara stieņa smagumus. Sākt ar vieglāko svara stieni un beigt ar smagāko. Vieglai iesildīšanai varētu izmantot 30 kg svara stieni un nākamos svara stieņus vajadzētu ņemt pēc savām iespējām. Lai trenētu pilnīgi visus kājas muskuļus, tad būtu lietderīgi, pēc pietupieniem, izmantot kāju trenažieri. Ar kāju trenažieri ir iespējams trenēt augšstilba augšējās daļas kājas muskuļus. Izmantot kāju trenažieri ir ērti, jo visa piepūle tiek likta tikai un vienīgi uz kājā. Tādā veidā, trenējot kāju muskuļus maksimāli. Izmantojot stieni pietupjoties vai skriešanas tehniku, Jūs nogurdiniet vairākas muskuļu grupas, liekot mazāku atdevi tieši uz kāju muskuļiem. Lai trenētu maksimāli efektīvi, kādu muskuļu grupu, vajadzētu izvēlēties tādus treniņa veidus, kur tiek trenēta viena konkrēta muskuļu grupa. Tādā veidā ir iespējams iegūt vislabāko rezultātu.

Variet izlasīt līdzīgas tēmas:

Krūšu muskuļu trenēšana

Kāju muskuļu trenēšana nav sarežģīta, jo ik dienā mēs pietiekami noslogojam kājas, lai tās labi būtu iesildītas, tādēļ spiežot svarus ar kājām, var teikt efektu var panākt diezgan īsākā laikā, kā trenējot citas muskuļu grupas. Taču katram sava muskuļu grupa trenējas ātrāk, jo visi jau mēs neesam vienādi. Man pašam īpaši kāju muskuļu trenēšana nepatīk, jo pēc tam tāda smaga sajūta, kamēr muskuļi atpamst vaļā. Ja bieži trenējoties ir novērojamas kāju muskuļu sāpes, tad vai nu Jūs nepareizi trenējaties vai ir veselības problēmas. Ar kājām tāpat kā citam muskuļu grupām ir jābūt uzmanīgiem, lai netraumētu, jo vecumdienās tas var atspēlēties. Kāju muskuļu sāpes var būt arī tad, ja trenējiet kāju muskuļus pārāk reti. Viennozīmīgi trenēt vajadzētu visas muskuļu grupas un regulāri.

Vingrojumi muguras muskuļiem

Vēdera muskuļu trenēšana

Vingrinājumi kāju muskuļiem

kāju muskuļu trenēšana


Nav komentāru:

Komentāra publicēšana